måndag 24 november 2014

Good night sleep tight..

Jag älskar verkligen en säng med fluffiga kuddar, täcken och påslakan som blir mjukare för varje gång man använder dem. Att få komma hem till sin egna säng är bland det bästa som finns. Sängen är min trygghet och avkopplingszon, det är nästan inget som kan slå det. 

Nu i somras köpte vi nya duntäcken på hemtex för halva priset. Ett riktigt fynd. Sedan köpte jag mig en ny kudde för någon vecka sen på Åhlens. Jag tycker det är svårt att hitta den där perfekta kudden, antingen blir den för låg eller för hög. Men denna gång blev den perfekt. Jag brukar alltid sova med två kuddar, en i dun och en i syntet som är mer platt. Så nu har jag en kudde kvar att byta ut och jag tror jag kan ha hittat en bra, vi får se. Lägger upp bild om det nu blir så att jag slår till och köper den. 

Här kommer en liten inspirations bild. Jag gillar sovrum i ljusa färger, härliga mönster och personliga detaljer. Den översta bilden är en riktigt såndär sommarmorgon då man aldrig vill gå ur sängen trots att man vet att solen skiner. Har fönstret öppet på glänt, hör fåglarna kvittra och känner hur solstrålarna värmer. A lazy day in bed. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar